Dålig uppdatering

Förlåt för det. Jag har jobbat med en ny design samt header. Det har varit väldigt rörigt ska jag säga. Jag har fått söka på google eftersom jag hade ett litet krångel. Men nu är det fixat, hoppas jag. Hela eftermiddagen igår, imorse och just nu har jag hållit på. 
 
Idag har jag, med självklarhet, varit i skolan. Igårkväll råkade jag (AV MISSTAG!) svälja några droppar munskölj. Gissa hur vidrigt det var. Jag var tvungen att skölja med vatten flera gånger efteråt. Kanske därför jag är lite risig i halsen idag. Who knows?
 
Dock är den bara tillfällig!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den är trygg hos mig ^^)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dagar kvar till Rain Man!
Reggad på Commo.se Follow on Bloglovin Bildbloggar Instagram
Hej!
Mitt namn är Josefine. Jag är 15 år och kommer från Örebro. Jag tycker om att fotografera, spela gitarr, måla och rita samt att träna hundar. Jag tycker också mycket om Killinggänget och Robert Gustafsson. Jag älskar att fotografera och vill bli hund- och naturfotograf. Jag har Aspergers Syndrom och ADD samt sepreationsångest.

I den här bloggen hittar du inga bantningstips, dumheter och struntprat. Här hittar du fotografering, vardag, nödvändiga tips och ibland inspiration. :)